Zajímá vás, jak vidíme ta kulatá dvacátá léta? Zprvu jsme se těšili na bohatou nadílku sněhu, měli připravený kopec novinek, ale ta dvacítka se vykutálela úplně jinak, než jsme si v Happy Sportu představovali. Ve zkratce šlo o velmi těžký rok, který pro nás byl zároveň poučením. Museli jsme čelit tolika výzvám a bojovat na různých frontách, že jsme o všem rovnou napsali.
Milí zákazníci, na konci roku většina z nás bilancuje a my se rozhodli, že se o to hodnocení letoška podělíme s těmi nejdůležitějšími, bez nichž bychom nebyli tam, kde jsme.
Naše rodinná firma se musela poslední měsíce poprat hned s několika výzvami, které nás stejně jako jiné kolegy z obchodu potkaly. A že by nás rok šetřil alespoň na začátku? Právě naopak! Všechno se „schumelilo“ už z kraje ledna s ne úplně ideální sezónou… Sníh, aby člověk pohledal i na horách a ke všemu se lyžařský „prime time“ zkrátil nuceným uzavřením prodejen.
I přes všechny nástrahy jsme neházeli hůlky do imaginárních závějí a snažili se přesunout služby do on-line prostředí. A to se nám podařilo.
Podporovali jsme boj proti koronaviru. Když totiž nebyly roušky, výrazně jsme snížili ceny multifunkčních šátků, které chránily nos i ústa. Také jsme se velmi rádi podíleli na podpoře lékařů a záchranářů. Pamatujete na akce Energii lékařům, které jsme se zúčastnili? Spočívala v tom, že jsme z každé objednávky posílali 10 % na konto sbírky. Výtěžek byl určen všem hrdinům ve zdravotnictví, kteří stáli v první linii a pomáhali.
Stále jsme však doufali v klíčové zahájení zimní sezóny a zároveň se těšili na naše zákazníky ve všech kamenných prodejnách, které jsou pro naši společnost klíčové. Co čert nechtěl, i tady nám osud nepřál a došlo k dalším restrikcím.
Vedle spuštěné on-line komunikace a podpory jsme zavedli online prodlužování celoročních půjček a také jsme jezdili po celé Praze, abychom vyzvedli Vaše lyže a pak se o ně postarali u nás v rámci nové služby online servisování.
Mimo to jsme zavedli nový pořadový systém, aby se nikdo nemusel mačkat ve frontách a měl tak dostatek prostoru na všech našich pobočkách. To nám však nestačilo a šli jsme ještě dál. Vstoupili jsme do zcela nového prostředí a začali s Vámi řešit vše individuálně prostřednictvím hovorů. Byli jsme mile překvapeni, jak jste naši podporu přijali a jak se naši zaměstnanci s celou situací zdárně porvali. Všem patří velký dík.
Především však chceme poděkovat Vám, zákazníkům, kteří naše nové služby ocenili a ukázali nám, že pro Vás nejsme jen sportovní obchod, ale parťáci, na které je spoleh. Moc si vážíme toho, že jste byli po celou dobu s námi a nenechali jste nás na holičkách.
Doufáme, že i v příštích letech nezklameme Vaši důvěru a budeme mít dost sil a také invence zlepšovat všechny naše služby.
Přejeme Vám krásné prožití vánočních svátků a těšíme se opět v novém roce 2021. Věříme, že bude příznivější než ten letošní a my se brzy potkáme nejen na pobočkách, ale i na svahu. A závěrem? Ať všem sněží štěstí a hlavně zdraví.
Za celý Happy Sport tým,
Petr Křivánek